Naaidooz

Naaidooz

zondag 1 maart 2020

Badderen

Hebben jullie ook zo'n zin
in de lente?
En ik ben dit weer zo zat!
Het enige voordeel is
dat het prima freubelweer is,
hoewel ik dat met ieder
weertype wel blijf doen..... 
Dit keer wat gefreubeld
voor bij mijn badkamer
 Kijk, ze zit nu al te genieten
en zonder bad eendje
is er natuurlijk ook niets aan
En onder de handdoek
is ze helemaal in d'r
blote niksie
lekker badderen met
volop badschuim

Wat zal ze gezellig
hangen in mijn badkamer!
Nog een fijne dag!!

2 opmerkingen:

  1. Ach wat geweldig leuk dit zeg. Is de badkamer ook bij jou in rood-wit? Gister heb ik gelezen op insta bij iemand dat er in Amsterdam een winkel is met alleen maar polka dot rood witte dingen. Moest meteen aan jou denken. Kan helaas niet ontdekken hoe die winkel heet?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leukerte weer. En ja ik heb ook weer zin in de lente. Ik kan even geen regen en wind meer zien.

    BeantwoordenVerwijderen