Naaidooz

Naaidooz

zondag 15 maart 2020

Kippetjes en thuis blijven....

Sjeetje, is dat wat,
het Coronavirus!
Ik nam het eerst niet
zo serieus, maar inmiddels 
heb ik me voorgenomen  
om toch tenminste 2 weken
binnen te blijven.
Nou is dat natuurlijk 
geen straf want ik ben
een echte huismus, neurotisch
handen wassen deed ik ook al
 en ik heb
zoveel leuke dingetjes om
te maken, dus kom mijn
tijd wel door....
Eerst maar eens
de kippetjes van
Here a chick, there a chick.
Dit is blok 1, die
ik al gedeeltelijk had laten zien,
maar nu is ze af
 


 en ja, blok 2 is ook klaar



 Wat zijn ze leuk hè?
Ik krijg er echt
een lentegevoel van,
waar ik zo naar verlang!!
Ik heb nog 2 patronen
klaar liggen om te maken, joepie!!
En had ik toch ineens
weer zin om met papier
en karton aan de gang
te gaan.
Ik vind vooral tasjes,
mandjes en koffertjes leuk om 
te maken.
Deze had ik vorig jaar al gemaakt
 En dit heb ik 
nu allemaal al
gemaakt




Hier word ik toch
ook wel blij van, hoewel
mijn grote liefde bij m'n
lapjes ligt.
En van mijn lapjes
heb ik een flinke voorraad
 Kan geloof ik wel een
jaar binnen blijven....hihi.
En met mijn maatje
aan mijn zij
overleef ik het
hopelijk wel!!
Jullie heel veel sterkte
en maak er het beste van!!
Nog een fijne week!!

1 opmerking:

  1. Ach die kleine mandjes so cute. Tja binnenblijven? Ik werd ik de zorg dus dat is geen optie voor mij. Maar afgelopen 4 dagen was ik op quiltretreat en zaten wij samen in een bubble, weinig meegekregen en schrok toen ik gister thuiskwam. Nou handwerk ze.....

    BeantwoordenVerwijderen