Naaidooz

Naaidooz

donderdag 19 maart 2020

Genoeg om handen...

Ik was al veel thuis,
maar nu natuurlijk helemaal!
Gelukkig heb ik
genoeg om handen!
Zoals jurkjes!!
 Ik heb er al aardig wat
in huis, soms zelf gemaakt
en soms gekocht....
 En ze hangen
door m'n hele huisje
 deze eens gekocht
bij de Kringloop

 En d'r zitten me
toch een schatjes bij...



 ook op quiltjes

 En dit is de laatste nieuwe
die ik heb gemaakt
 vond een leuke
standaard bij de Action
 en daar moest een jurkje op

Ik ben ook nog
met quiltjes bezig.
Eén ervan heeft
met dit moppie te maken
 en een ander
met deze bloemetjes
gemaakt met een stans
 Het papier en
karton vind ik ook nog
steeds leuk

 En ik kan ook
nog steeds genieten
van mijn Stonefields van
Susan Smith


 Geeft toch een lentegevoel?

Zo, hoop dat ik jullie
een beetje heb kunnen
opvrolijken met de plaatjes!
Het blijven toch rare tijden hè?
In ieder geval
sterkte en het komt goed!!

2 opmerkingen:

  1. Misschien ooit ga ik ook nog eens de stonefields maken??? Ja we moeten het ons maar naar de zin maken thuis, er zit niks anders op.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je toch een leuke dingen gemaakt/maak je. Ik ben ook fan van jurkjes en rokjes maar dan vooral om zelf te dragen. Draag jij ook rokjes en jurkjes?
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen