Naaidooz

Naaidooz

dinsdag 24 maart 2020

Paashaasjes

Met de lente en Pasen
in het vooruitzicht
begon het bij mij te
paashaasjes kriebelen.
Daar is dit quiltje
uit voortgekomen...
 met paashaas knoopjes
 en met mandjes, gemaakt van de
malletjes van House of Quilts

 en hier zijn dan 
de paashaasjes!


 Al eerder had ik 
wat paashaasjes quilts
gemaakt, zoals deze,
van Els Feteris van Bobbin!
Wat een schatje hè?
 Of deze dan,
ook al even geleden gemaakt,
 toch ook een
snoepje



 Ik heb ze ook in 3d 
gemaakt, zoals
deze gebreide haasjes
 of van stof....
 of in een 
fotolijstje
 Al met al
genoeg paashaasjes genot!!
 Nog een fijne dinsdag!!
 

3 opmerkingen:

  1. Wauw wat heb jij veel leuke paashazen gemaakt zeg, geweldig..................liefs.CConny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha je bent echt in de paashazenmood. Wat een lieverds allemaal. Ik vind vooral die met het theepotje een leukerd.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gezelligheid die haasjes, word ik vrolijk van hoor.

    BeantwoordenVerwijderen