Naaidooz

Naaidooz

dinsdag 10 maart 2020

Quiltje, huisje en serviesje

Inmiddels weer eens
een quiltje af!
Gemaakt met die
ontzettend leuke malletjes
van House of Quilts
Mijn fantasie de vrije loop
gelaten en allerlei
dingetjes er bij verzonnen



 Een stoel vol heerlijkheden!
 En vond ik nog een houten huisje
bij de Kringloop. Het oppimpen loopt 
bij mij altijd uit de hand....haha!
Eerst denk ik, ik ga hem verven, want
hij is wat lelijk.
Dan denk ik, o ja leuk, gordijntjes
en die knoopjes kunnen er ook
leuk bij en o ja, een quiltje maken,
zoals de Amish vaak hebben hangen
aan de bovenkant van hun huis.
En voor ik het weet
is het een heel ander
huisje geworden!




 En dit enige serviesje gekocht
op Marketplace van Facebook!
Flieft!!
Nog een fijne,
wederom regenachtige
en winderige dag...!!

2 opmerkingen:

  1. Wat een schattig huisje. En zo lief versierd. Wat heb je veel te bekijken bij jou in huis en ondertussen een lekker kopje thee drinken.
    groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. In zo'n huisje willen we toch allemaal wonen!

    BeantwoordenVerwijderen