Naaidooz

Naaidooz

zaterdag 28 maart 2020

Keep calm and stay at home!

Heb ik toch wat leuks
ontdekt op Facebook!
Het heet 'Keep calm and
stay at home'!
en het is speciaal
voor de Coronacrisis
in het leven geroepen.
Er worden patronen op
gezet om te maken!
En het zijn me toch
een leuke!
Hier zijn de 1e vier blokken
(misschien wel de enige 4, 
dat weet ik eigenlijk niet)
 Leuuuuuuukkkkk!!!!
 En hier is de link:
https://www.facebook.com/groups/keepcalmandstayathome/
En natuurlijk....
heb ik al wat gemaakt




 en de rest ga ik 
natuurlijk ook maken!!
Dus mocht je niets te doen
hebben...🙀😜
En had ik toch
nog een paashaasquiltje
vergeten te laten zien
Ook een ontwerp van
Els van Bobbin.
Wat een scheetje ook hè? 
Fijn weekend 
en 
Keep calm and
stay at home....



2 opmerkingen:

  1. Wat een leukertje! Ik ben geen quilter maar ik zou er bijna aan beginnen.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat schattig allemaal weer. Zo leuk om te zien wat je maakt en ook zo inspirerend. Gebruik je ook wel eens vilt voor de poppetjes en beestjes of echt alleen stof?
    Het is echt fantastisch mooi wat je maakt en de kleuren zo fijn op elkaar afgestemd,top. Groetjes Hella

    BeantwoordenVerwijderen