Naaidooz

Naaidooz

vrijdag 6 maart 2020

Rekje en theepotje

Al een tijdje geleden
kocht ik een leuk
hangrekje bij de Kringloop.
Maar...wat ga ik er mee
doen?
Nou, dit is het geworden
 Zomaar, klosjes geverfd
en bekleed met mijn
favoriete lapjes, kantjes
en knoopjes



Wonderlijk dat ik toch steeds
nog een plekje weet te
vinden om iets op te
hangen....😱😜. 
En dit theepotje
kon wel een gezellig vrouwke
gebruiken
 een heerlijk kopje thee?
 Een goeie gelegenheid
om al mijn mooie
knoopjes te gebruiken....



En ondertussen.....
ben ik deze 2 
aan het doorquilten

En dat schiet ook 
al lekker op!!
Fijn weekend!!

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke dingen heb je weer gemaakt. Je theepotvrouwtje is echt een dotje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Theepotvrouwtje leuk woord, superleuk met dat hoedje. Toeval wil ik sta gister met mijn buuf buiten te praten en fietst er een mevrouw langs met zo'n hoedje op. Beetje chique maar wat gebeurt ze gaat in onze ondergrondse container kijken???? Niks te zien natuurlijk want alles valt naar beneden. Gelukkig heeft ze een gezellige theepot gevonden, kan ik haar weer uit mijn hoofd laten.

    BeantwoordenVerwijderen