Naaidooz

Naaidooz

zaterdag 22 februari 2020

Tas en poes!

Hallo lieve luitjes,
ik vind het ook altijd heerlijk
om andere blogs te lezen.
Heerlijk genieten van
mooie plaatjes en
verhaaltjes.
Op een Oost-europees blog
zag ik dat ze 
een strandtas van een rieten tas
hadden gemaakt.
Hé, die rieten tas heb ik ook,
maar een strandtas er van maken....?
mwah ik ben niet zo van het strand...
al dat zand....hihi.
Maar ik ben wel van 
het naaien duzzz...
Een naaitas er van gemaakt
 lekker aan de gang gegaan
met allerlei accessoires
 een lief meisje
 en allerlei naaigerei
 en niet te vergeten blommetjes
 Kan ik mooi gebruiken
als ik weer eens naar een
workshop of Bee ga of zo!
 En wat me nou toch weer
is overkomen!
Komt er zondagavond met dat
slechte weer, dit enorme schatje
binnenlopen.
Helemaal nat en verschrikt!
Het is nog een jonkie hoor en
erg schichtig maar hij gaat niet meer
weg! Ik heb een kattenluikje
dus hij komt steeds weer terug!
En Pietertje is er ook nog niet
helemaal blij mee!
 Ik heb al gezocht op diverse sites
voor vermiste katjes en in de buurt
al gevraagd, maar niemand mist wat.
Een kat komt toch niet zomaar
uit de lucht vallen...?
Pas geleden zei een kennisje me
nog dat je een kat niet zelf kiest,
maar de kat jou....zou het?
En het is een snoesje hoor,
maar ja misschien wel iemand
anders z'n snoesje.
Goed, wordt vervolgd,
denk ik....!
In ieder geval een fijn weekend!!

3 opmerkingen:

  1. Och heerlijk zo'n tas, maar hoe maak je dat er allemaal aan vast? En heb je de binnenkant ook gevoerd?
    Dat snoesje is overigens wel een ROOD snoesje, zou dat het misschien zijn wat aantrekt?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je er een leuke tas van gemaakt! Weet je of het snoesje ook gechipt is? Dat kun je laten controleren, zo kun je misschien uitvinden van wie snoesje eigenlijk is. Vergis je niet, een poes kan een behoorlijke afstand afleggen, zeker een jonge kat die op zoek gaat naar een eigen territorium.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke tas. Je houdt niet van het strand?!? Een stranddagje moet je een beetje slim aanpakken maar dan kan het echt heerlijk zijn. En dan zou ik graag zo'n leuke tas mee hebben. En wellicht weet het asiel of je snoesje gezocht wordt en inderdaad kijken of hij/zij gechipt is. Succes ermee.

    BeantwoordenVerwijderen