Naaidooz

Naaidooz

zaterdag 1 februari 2020

Keukenprinses?!

Keukenprinses?!
Naaah niet echt....en
echt niet haha!!
Maar dat neemt niet
weg dat ik wel allerlei
leuke keukenwerkjes
kan maken toch? 
Dit keer met
een deegroller aan de gang
gegaan!
Nee, niet om iemand
mee achterna te zitten hihi,
maar om wat gezelligs
aan op te hangen!
 En dit kunnen we allemaal
wel gebruiken hè...



 Heb nog een plekje
kunnen vinden om op 
te hangen🙀!
 Mijn keukentje staat
vol met allerlei
 kringloopmoois

en in de loop van 
de tijd heb ik toch aardig
wat zelfgemaakte
werkjes opgehangen,
zoals dit theezakjes
houdertje
 
 en mijn muisjes
hangen ook nog steeds
aan de koelkast een
poging te doen om 
binnen te komen....
 Overal hangen 
gezellige spulletjes


 vaak echte blijvertjes
 
 en kijk dan,
zo'n schattig oud
zegelhangertje


 en deze hangt er geloof
ik het langst
 Zo, dit was weer
even de Naaidooz 
keukeneditie...
En heb ik toch via
internet dit heerlijke
gietertjespatroon
gekocht.
Gaat weer een 
feestje worden om
te maken!!
Nog een fijn weekend!!

3 opmerkingen:

  1. Gezellig keukentje hoor...........liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk, al die zelfgemaakte spulletjes. En je nieuwe patroon, heel erg mooi!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk gezellig zo'n keuken ik hou ervan hoor. Zie ik ook meteen je leuke koffertjes, toevallig laatst ook gekocht bij Sostre Grene zo'n nieuwe winkel. Zijn daar echt niet duur maar missen de stippen. Maar goed daar kunnen we zelf iets leuks mee. Wil wel meer van je keuken zien hoor.

    BeantwoordenVerwijderen