Naaidooz

Naaidooz

woensdag 5 februari 2020

Laundry en Kringloop

Ik kijk regelmatig op
Pinterest en andere blogs
en doe daar altijd wel
ideetjes op, die me 
inspireren tot het maken
van allerlei werkjes.
Dit keer een 'strijkijzer'
met was
 kijk, dit moet een strijkijzer 
voorstellen.....
 de wasjes



 en een mandje met knijpertjes
 Ik denk dat ik haar 
boven ga hangen,
in de buurt van mijn
eigen wasjes....
 En alweer lang geleden
heb ik het onderstel
van een Singer naaimachine
geverfd en een tafeltje
van gemaakt


 met daarop allerlei
Kringloop aankopen
 allemaal servies van een Euro ofzo



Toch heerlijk??
Nog een fijne,
bij mij in ieder geval,
zonnige dag!!

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuk strijkijzertje met wasje er aan! En het onderstel verven van een naaimachine, je moet er maar opkomen! Zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja gezellig in de buurt van de wasmachine, superleuk gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen