Naaidooz

Naaidooz

zondag 16 februari 2020

Schaar, MP, blok en moe....

Ik vind scharen ook zo leuk!
Alleen deze knipt niet
zo lekker.....
 En ik had jullie al gewaarschuwd...,
dat de schattige meisjes
overal zouden terugkomen, 
dus ook hier weer.....


 En ik heb toch weer een
beauty gevonden op Marktplaats!
Deze weegschaal
 Ik zie ze vaak in het wit,
maar deze met dat rood had
ik nog niet eerder gezien!
Ze mag voorlopig op dit
tafeltje staan, zodat ik er
volop van kan genieten!
 En ik ben inmiddels
ook begonnen met
deze ontzettend leuke quilt.
 Wel op z'n Naaidooz hè....
 Ik verzin er ter plekke
altijd van alles bij hihi,
dit meisje gaat, denk ik,
in elk blok terugkomen
 En kwam dit muiske
toch ook ineens te voorschijn....


 Al met al ben ik toch
weer tevreden.
En af en toe 
ben ik toch een rare
snoeshaan hoor!
Wilde ik de blokken
eens in wat andere kleuren.
Wat roze-achtig en bordeauxrood.
Maar vond ik het toch niet 
leuk....
I
Ik weet niet waarom,
maar het is nou eenmaal zo....
Word verder niet moe
van mezelf hoor....
Zo ga nu eerst even
uitrusten...van mezelf.....
Nog een fijne dag!!


3 opmerkingen:

  1. Wat weer een prachtige quilt, je bent zo inventief. Zeker ook met wat je vind in de kringloop winkels of marktplaats! Fijne dagen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi hi uitrusten van jezelf ....geweldig. Niet gek toch je houdt nu eenmaal van rood. Zelf vind ik het bij iedereen die ervan houd geweldig maar kan het niet om mij heen hebben. Word er heel onrustig van.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha best herkenbaar hoor. Bij mij moet het ook op z'n blauwruitjes. Leuke quilt heb je weer gevonden om te maken.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen