Naaidooz

Naaidooz

woensdag 27 februari 2013

Weer wat nieuws!

O, o durf het bijna niet te vertellen, maar ik heb vandaag weer wat leuks nieuws gedaan.
Ik ben vandaag naar een workshop beren maken geweest bij Cora's Cottage in Schiedam.
Kijk dit moet hem worden:

De workshop werd gegeven door Miranda. Zij ontwerpt en maakt haar eigen beren, kijk maar eens op haar blog: miraberen.blogspot.nl. Ze zijn zo ontzettend leuk en origineel.
We waren gelukkig met een klein groepje, zodat je alle benodigde aandacht kreeg.














We zijn vandaag begonnen met het hoofdje:




Dat nam al wat uurtjes in beslag. We komen over 2 weken weer bij elkaar om de rest af te maken.
We hebben wel huiswerk meegekregen: de rest van de onderdelen aan elkaar naaien.
Kijk, deze beertjes heeft ze ook gemaakt:


Wat een schatjes hè?
Op haar blog zie je het nog duidelijker.
Zo, ik ga nu eerst maar eens verzinnen hoe ik hem ga noemen!

 

1 opmerking:

  1. Oh wat zijn ze leuk! Ik kan me voorstellen dat je daar aan begonnen ben hoor. Ben benieuwd naar het eindresultaat.
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen