Naaidooz

Naaidooz

zaterdag 2 maart 2013

Nieuwe lapjes

Ik ben vandaag even naar de Quilthoeve in Naaldwijk geweest, want ik had tussenvulling nodig. Die wil ik altijd op voorraad hebben en hij was op.
Liep ik daar in de winkel, hoor ik toch steeds van alles roepen. Koop me, koop me! Tja dan moet ik wel toch?
Dit is de nieuwe aanwinst:
Ze hadden van deze stof leuke naaldmapjes en speldenkussentjes gemaakt. Kijk maar op hun site.



 
 
Deze ga ik gebruiken voor een jurkje voor een pop met een porseleinen kopje. Ik weet niet of het goed te zien is, maar hij is blauw.


Dit is een ecru lapje, die ik ook altijd op voorraad wil hebben, die gebruik ik best veel.
 
 
Ik heb ook bijna weer een rij af van de Dear Jane, de bee is a.s. dinsdag.
Zodra hij klaar is, laat ik wat meer zien.

Met het poppenhuis ben ik ook al weer wat verder.
Het huis verder geverfd en alle latjes ook.


En zo ziet hij er nu uit:

Nog een prettig weekend!

1 opmerking:

  1. Ja die rode van de twee borduurstofopdruk die vind ik ook zo leuk....
    Prachtige aankopen!
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen