Naaidooz

Naaidooz

zaterdag 16 maart 2013

Heerlijke kast

Ik heb in mijn eetkamer/hobbykamer zo'n heerlijke kast waarin ik al m'n (hobby)spulletjes heb.
Steeds vind ik er weer leuke dingetjes, waarvan ik was vergeten dat ik ze had.
Hij is niet zo heel erg netjes, maar met een gordijn ervoor zie je er niets van.
En al zoekend naar wat spulletjes die ik voor mijn kippenprojectje nodig heb, kwam ik deze spulletjes tegen die ik al weer een tijd geleden heb gemaakt.
Omdat ik het al wat jaartjes doe, kan ik niet alles neerzetten of ophangen en dan verdwijnt het nog weleens in een kast. Altijd weer een leuke verrassing als ik ze weer tegenkom.
Zoals dit naaimapje


Ik heb hem een tijdje gebruikt, maar omdat er weer nieuwe werden gemaakt, kwam deze in de kast te liggen.

Ook mijn rijtjeshuisjes waren verdwenen en hier zijn ze weer




Echt weer zo'n country/primitive sfeer
 
En 'last but not least': mannenondergoed
ik geloof dat ze 'longjohns' heten en werden vroeger in Amerika gebruikt

Ze blijven leuk!
Nog een prettig weekend!
 

1 opmerking:

  1. Goh wat heb je al veel gemaakt! Leuk hoor. Ik vind Punkie ook heel leuk, komt ie morgen ook mee? Wil wel 's kennis met hem maken.:-)

    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen