Naaidooz

Naaidooz

dinsdag 5 maart 2013

Gedearjaned

Ik heb vandaag weer gedearjaned. Oftewel de Dear Jane bee.
Gelukkig heb ik de afgelopen maand weer een rij af gekregen:

Hij is ook al aan de andere blokken vastgemaakt, het is de rechterrij:
 
In totaal heb ik nu 72 blokken af, nog 97 te gaan.......
Het wordt nou echt wat hè?
Ik zit te twijfelen of ik de rand ook ga maken. Die punten is toch ook wel weer
heel veel werk. Misschien allemaal effen punten, groen, wit om en om en alleen de hoekpunten volgens het patroon maken?
Ik laat het allemaal maar weer even bezinken.
 
De andere beeërs waren ook produktief geweest:


 
Ook met andere werkjes:


En kijk dit schatje eens

 
Wil er gelijk ook weer zo een maken, zucht!
 
De bee wordt gehouden bij Cora van Cora's Cottage. De etalage was weer zo ontzettend
leuk gemaakt, helemaal in de lentesfeer.



 
En natuurlijk heb ik nog wat leuks bij haar gekocht.
Heb hem gelijk aan mijn voordeur gehangen.
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten