Naaidooz

Naaidooz

maandag 25 februari 2013

MYSTERIE SCRAPS FROM THE HEART

Ik ben vandaag weer lekker naar de maandelijkse mysterie van Els van Bobbin geweest.
Het was zoals altijd weer ontzettend gezellig en stap 3 van de quilt ziet er ook weer erg leuk uit.
Voor de quiltsters die de mysterie een mysterie willen laten, onderstaande foto's niet kijken!



In totaal moeten er 12 blokken gemaakt worden, dus dat wordt hard werken om ze de volgende keer weer af te hebben. Ik wil wel bijblijven dus ik ga m'n best doen.
Kijk, dit is het eerste blok, die ik op de les al heb gemaakt:

Omdat er inmiddels al 2 delen af zijn, kunnen ze al aan elkaar gemaakt worden, volgens de
quilt-as-you-go methode. Deze 2 ga ik zo aan elkaar maken:

En natuurlijk..... moest ik weer wat leuks kopen. Els heeft zoveel leuke patroontjes van van alles en nog wat en dit keer ben ik gezwicht voor deze:

Tja en hoe moet dat nou met dat huishouden? Heb ik ook nu weer geen tijd voor!
Jullie zien me nog weleens terug bij zo'n programma op tv, weet je wel, 'hoe schoon is jouw huis' of  'je leven in puin' ofzo iets. Vergeef me, ik vind freubelen gewoon veel leuker en belangrijker!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten