Naaidooz

Naaidooz

vrijdag 8 februari 2013

Mysterie blok 2 is af!

De afgelopen dagen heb ik lekker gewerkt aan blok 2 van de mysterie van Bobbin.

Hij is erg leuk geworden, kijk maar:



 En zo zien blok 1 en blok 2 er samen uit:
 
Kan niet wachten tot de volgende les!!
 
 
Ik heb ook weer wat leuks op marktplaats gevonden. Ik verzamel poppenwagentjes, in diverse maten. Hier een heel kleintje,
door het schaartje zie je een beetje hoe groot(klein) hij is:


 
 
En laat ik die nou ook in het groot hebben:
 
 
 Hier zijn ze saampjes:

 
 
En als laatste heb ik nog een poppenhuisborduurtje. Jaren geleden had ik poppenhuizen ook nog als hobby. Daar heb ik toen wat borduurtjes voor gemaakt en dit is er één van:
 Ook hier kan je door het schaartje zien hoe klein ie is.
 
Een paar maanden geleden heb ik weer een poppenhuis van Greenleaf gekocht. Binnenkort ga ik die weer in elkaar zetten en verven enzo. Alsof ik nog niet genoeg hobbies heb....
En dat huishouden dan, zou je zeggen, die komt zo ongeveer op de laatste plaats! Je moet toch prioriteiten stellen...
 
Fijn weekend!!!
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten