Naaidooz

Naaidooz

dinsdag 5 februari 2013

Dear Jane Bee

Vandaag was weer de Dear Jane Bee. Het was al weer eventjes geleden, want kerst en het winterweer gooide roet in het eten.
Ik vind het altijd zo leuk om de quilt in andere kleuren te zien. Kijk de foto's hieronder maar:



 
Deze quiltster heeft een heel boekwerk gemaakt van al haar blokken.
Een overzicht van de gebruikte lapjes en zelfs het aantal stukjes stof per blok worden bijgehouden.
Ik ben er zelf eerlijk gezegd te lui voor.....
 

Het was dit keer een klein groepje harde werksters.

Ria de dame in het midden lei(ij)dt de boel. Vandaag heeft ze uitleg gegeven over een rij punten aan de zijkant. Het is best nog wel pittig hoe ze in elkaar te zetten, maar met haar uitleg en tips gaat het een stuk makkelijker.
Een paar dames waren 'vergeten' hun gemaakte blokken mee te nemen. Foei dames! De volgende keer zouden ze het niet vergeten en dan kan ik nog meer foto's laten zien.
Ik laat de bezigheden rond de Dear Jane eventjes een paar dagen met rust, want ik wil wat andere projecten afmaken, maar ik heb toch weer inspiratie en zin gekregen door de Bee!

2 opmerkingen:

  1. Dat staat ook op mijn wensen lijstje. een Dear Jane maken maar wat fijn dat jullie uitleg krijgen. Dat heb ik ook nodig vrees ik :((

    Ik ga zo naar mijn quiltbee, heerlijk verder werken ana mijn Inner City. Zie mijn blog!!
    groet, Mirjam
    http://mirquilt.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Op mijn blog kun je mijn dear jane update zien waar hebben jullie deze dear jane bee

    BeantwoordenVerwijderen