Naaidooz

Naaidooz

dinsdag 15 januari 2013

Teleurgesteld, maar toch weer goed gekomen!

Ik zou vanmiddag naar de Dear Jane Bee gaan bij Cora's Cottage in Schiedam. Eén keer per maand komen we met een groepje bij elkaar om onze vorderingen te showen en om elkaar moed in te spreken. Maar door de sneeuw kon het niet doorgaan.
Ik ben gek op sneeuw, maar het moet niet mijn plannen in de war brengen....
De vorige keer kon het ook al niet doorgaan, want toen was er iets met de riolering.
Ik was dus een beetje teleurgesteld.
Maar..... wat dit als voordeel had, was dat ik weer wat extra tijd had voor mijn freubeltjes.
Ik was zondag begonnen met een borduurtje en die kon ik nu mooi afmaken. En de rest van mijn plannetjes uitvoeren. Zie hieronder het resultaat.





Al met al toch nog een geslaagde middag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten