Naaidooz

Naaidooz

zaterdag 5 januari 2013

O, o alweer een Femke-verwen-dag

Ja, ja vandaag weer een Femke-verwen-dag. Alweer zou je denken, nou inderdaad!
Ik ben vandaag naar de nieuwjaarsreceptie van Cora van Cora's Cottage in Schiedam geweest.
Het was reuze gezellig. De winkel was helemaal opgeknapt en de poppenhuisspulletjes waren allemaal uitgestald, zodat ze goed bekeken konden worden.
 
Ook was er koffie en lekkere oliebollen.
 
 
Hier wat foto's van de winkel
 



Heb ook nog wat leuke lapjes gekocht. De geruite zijn bedoeld als vaatdoek, maar daar ga ik natuurlijk wat leuks op appliceren.

Daarna ben ik naar Pipoos geweest op Zuidplein. Wat leuke dingetjes gekocht om mijn prinsesje in de kop nog wat op te pimpen. Ook nog wat andere dingetjes gekocht bij Pipoos, maar daar kom ik later op terug.






Als afsluiting nog wat lekkers gaan eten en mijn dag is weer compleet.
Dat was het weer.

Fijn weekend!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten