Naaidooz

Naaidooz

vrijdag 4 januari 2013

O, wat word ik hier gelukkig van!

Ik had mij opgegeven voor de Freules Country X-mas Party! 2012 bij Els van Bobbin. Gisteren was het zover. Nietsvermoedend kwam ik aan bij het heerlijke stulpje van Els en werd met open armen ontvangen door haar en haar dochter. Alles al in winter/kerstsfeer en dan bedoel ik alles. Waar ik ook kwam, zelfs de toilet, was gevuld met winterborduurtjes, sneeuwpoppen, kerstmannen, lichtjes en noem maar op. Heerlijk! Al werkend aan het verrassingswerkje werden we verwend met taart met slagroom en frambozen, soep, sandwiches, chocolaatjes, toetjes, koffie, thee enzovoort. Ook kwam er zomaar nog een verrassingswerkje bij en kwam de kerstman (dochter van Els) om de zoveel tijd met een bel binnenvallen en werd er geloot om kadootjes. Er werd zelfs een dobbelsteenspel tussendoor gedaan. De deelneemster waren allemaal even lief en gezellig. Ik bleef maar zeggen, wat worden we verwend, en dan zei Els dat dat hoort bij het zijn van een Freule. Ik wil altijd wel Freule zijn, maar hier kan ik weer een hele tijd op teren. Het was allemaal fantastisch en o wat word ik hier gelukkig van! Els en Marloes nogmaals bedankt voor alle warmte en gezelligheid en goede zorgen en ik ben blij dat ik mij heb opgegeven voor een maandelijkse cursus freubelen.

                                                               Dit hebben we gemaakt bij Els

                                                       Ook dit boompje heb ik gemaakt
                                          De deelneemsters
Ik heb van het werkje van Bobbin nog een (tijdelijk) hangertje gemaakt, want ik wilde er toch steeds naar kijken.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten