Naaidooz

Naaidooz

dinsdag 29 januari 2013

STOUTE POES

Nee niet op liggen, je hebt net door de sneeuw en modder gelopen, je bent
hartstikke vies!


Nee, niet op liggen, je verkreukt hem helemaal!


Nee, niet op liggen, ik moet ze aan elkaar naaien!

 
Nee niet in de mand, je verplettert de poppen!
 
 
Oho, je hebt de kerstversiering kapot gemaakt! 


Nee niet doen, dan komt alles onder de haren!

 
Nee niet zo ruw spelen met de beesten, anders gaan ze kapot!

 
Nee, niet op liggen, ik moet er een foto van maken!

 
Kom op, eraf, ook hier moet ik een foto van maken!


Nee pas op, er zitten allemaal spelden in!


Nee eraf, dit is voor de vogeltjes.

 
Nee pas op, je duwt de stapel lapjes omver!

Ach, wat maakt mij het ook uit. Ik ben zo gek op die heerlijke schatten dat ik het ze altijd weer vergeef. Ik vind het veel te gezellig dat ze steeds om me heen hangen en bezit nemen van mijn werkjes.
Hieronder nog wat leuke foto's die ik op het internet heb gevonden.













Geen opmerkingen:

Een reactie posten