Naaidooz

Naaidooz

zaterdag 12 januari 2013

De Quilthoeve

Ben vandaag naar de Quilthoeve in Naaldwijk geweest. Ze hadden open dagen, dus er waren leuke koopjes. Het hele interieur is wit en altijd als ik daar binnen kom, denk ik, o ik ga thuis ook alles zo doen. Het geeft zo'n leuke sfeer en het is er altijd erg gezellig. Maar ja, nu is bij mij alles groen, rood en hout en dat vind ik dan toch ook wel weer heel gezellig. Heb ook nog wat leuke dingetjes gekocht.
Ik zou vandaag ook wel weer een Femke-verwen-dag kunnen noemen, maar dat durf ik niet meer, want dan begint het misschien op te vallen dat die er wel heel vaak zijn.....
Hieronder wat foto's van de buitenkant van de winkel.



 
En dit heb ik allemaal gekocht:
 



Met deze rollen wolvilt heb ik ook leuke plannetjes. Ik heb op internet wat leuke
patroontjes gevonden. Het onderstaande wil ik gaan maken:
 


 
Met de mandjes ben ik al begonnen:
 

Als het af is laat ik het wel weer even zien. Dit was het weer.
Fijn weekend!
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten