Naaidooz

Naaidooz

zondag 29 december 2019

Moving on

Zo, weer over tot
de orde van de dag!!
Hoe heerlijk ik het 
hele kerstgebeuren ook vind,
ik vind het ook 
weer heerlijk om de boel
op te ruimen en lekker
in mijn huisje alles weer
opnieuw neer te zetten en
in te richten.



 En ik heb Country Meppie ook
 helemaal af!


 Het was me weer
een waar genoegen.
En hier mijn laatste
kringloopjuweeltjes.
Een oude rode
Engelse telefooncel.
Ik denk dat ik er een 
lamp van ga maken!
 En wat dacht je van
deze schatjes?
Allemaal Ari popjes!
 En in plaats van 
kerstlampjes,
weer licht van deze
lamp
 En met deze schaatsjes
ga ik nog wat leuks doen.....
Keek op Pinterest,
waar ik per ongeluk....😱😜
allerlei leuke voorbeelden
vond....
Nog een fijne zondag!!!

4 opmerkingen:

  1. What beautiful Christmas things you have! I loved seeing them all. THank you for sharing such goodness. I wish you the most marvellous year in 2020 to you and yours!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijne jaarwisseling en een gelukkig gezond en creatief 2020

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Alles kent zijn tijd vind ik altijd. Vanavond ruim ik kerst ook op en dan wat winterse spullen tevoorschijn zoals ook friese doorlopers op de krans vd buitendeur. Ik zet de slee erbij voor je weet maar nooit, want op een dik pak sneeuw hoop ik nog steeds. Ondertussen geniet ik van jouw plaatjes die voorbij komen.
    Fijne jaarwisseling groetjes Coby
    ps jammer dat je er vrijdag niet bent bij Moni, had je graag eens life ontmoet en weet dat je daar wel eens bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijne en gezellige jaarwisseling jij tussen je leuke spulletjes............liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen