Naaidooz

Naaidooz

dinsdag 3 december 2019

Allerlei

Zoals gewoonlijk
ben ik met van allerlei bezig!!
Om te beginnen
maar weer eens wat
gehaakt.
Voor mijn Mila dit keer
een jurkje gehaakt

 en omdat het toch
wat koud is, ook maar
een ponchootje voor haar
gehaakt

 En....niets zo veranderlijk
als een....
Naaidooz!!
Wilde ik dit kippetjespatroon
allemaal in flanneletjes doen,
was ik voordat ik het wist,
met m'n andere stofjes in de weer...
 er moeten nog wel
blommetjes op.
En het volgende patroon
is ook weer binnen
Ook weer zo'n leukerd!!
En o, o, o, ben ik
toch ook maar weer 
met de kerstversiering 
begonnen....zo gezellig!!
En denk nou niet,
is dat alles waar ze mee
bezig is!
Nee, nog veel meer,
wat ik in een volgend blogje
zal laten zien.
Nog een fijne dag!!

3 opmerkingen:

  1. Wat een lief jurkje en omslagdoekje. Het staat haar heel zoet. En volgens mij houd je wel van kippetjes. Ik ben benieuwd naar je kerstversiering. Tot de volgende keer.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die kippetjes gaan heel leuk worden denk ik...........liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het geweldig al je veranderingen. Wou dat ik je buuf was en lekker kon meegenieten. Klinkt heel stom want ik heb zelf een heel sober huis, daar gedij ik het beste bij. Heb wel mijn jongste beloofd dat ik weer eens een ouderwetse kerst met rood zal doen oei oei, ondertussen geniet ik van jouw uitbundigheid en hoop dat er veel kersterige blogjes komen. Wordt het me teveel klap ik de laptop dicht.

    BeantwoordenVerwijderen