Naaidooz

Naaidooz

dinsdag 24 december 2019

Tante Naaidooz

Tante Naaidooz, wil je
met ons een Gingerbreadhuisje
maken?
Eeeeehhh........natuurlijkšŸ˜±šŸ˜œ!!
 Allemaal houden ze
een stukje vast
 En kijk nou toch,
het huisje zit al in elkaar

 Oepsie, er sneuvelt 
natuurlijk ook weleens wat
 Er moet eh.....nog wel
wat geoefend worden......
 Tuurlijk...
 en plakken maar

 het is gelukkig 
geen zooitje.....šŸ˜¬
het was weer een feestje
 en dit borduurwerkje
heb ik al heel wat jaartjes
geleden gemaakt,
maar vind haar nog 
steeds schattig
 en de Let it Snow blokken
gaan ook gestaag
 Hier nog wat
kersthoekjes
van me

 En inmiddels is het
traditie bij me geworden
 dat ik ieder jaar een
beetje gekke kerstkaarten
maak.
Dit jaar heb ik deze
verstuurd
Ik wens iedereen
fijne dagen en alle goeds
voor het nieuwe jaar!!
En heel veel dank
aan alle lieverds die 
een reactie achterlaten!!

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuk huisje is het geworden! Gezellig blogje.
    Ik wens je fijne kerstdagen en een gelukkig, gezond en creatief 2020

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Knap van mensen die dat helemaal zelf bakken enzo, die gigantische dingen in Heel Holland Bakt zoooo leuk. Dan je kerstkaart lachen hoor.
    fijne feestdagen

    BeantwoordenVerwijderen