Naaidooz

Naaidooz

vrijdag 6 december 2019

Buttermilk en meer.....

Sinds een tijdje ben ik
ook zeer gecharmeerd
(lees verslaafd....hihi) aan
patronen van Buttermilk Basin
van Stacey West.
Het zijn werkjes gemaakt
van wol en wolvilt, 
maar ik maak ze natuurlijk
ook gewoon van stofjes.
Gemma van Farmyard Quilting
had wat boeken en patronen
voor me besteld.
Hier 2 mooie boeken
vol met heerlijke patroontjes
 En dit zijn 12 patroontjes
van een amerikaanse truck.
Ik ben gek op oude auto's,
vast in mijn vorige leven 
automonteur geweest, haha
 en van deze patroontjes alvast
een paar gemaakt


 Leuk hè?
Ik heb het plan opgevat
om deze geruite stof als
achtergrond te gaan gebruiken,
maar....niets zo veranderlijk
als een....Naaidooz😜
 (en van die geruite stof moet
ik al weer meer gaan kopen,
want ik heb ze ook al weer
voor wat anders gebruikt 🙀😹).
Er is op Facebook ook een
site van Buttermilk Basin, waar
de leukste werkjes voorbij komen!!
 En ik ben van de week
ook al begonnen met mijn huisje
in de kerstsfeer te brengen.

 Zucht, vind ik zo gezellig,
vooral als het buiten grijs
en regenachtig is, zoals nu!!
En last, but zeker nog least
ben ik bezig met de laatste
blokken van Country Meppie
van Els Feteris van Bobbin.
En die wordt ook 
weer zo leuk!!
Fijn weekend!!!

4 opmerkingen:

  1. Ik vind die auto met de poezen erg leuk geworden!
    Knap hoor wat je allemaal maakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het ziet er allemaal weer heel lief uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die vrachtwagens....geweldig....ik laat ze niet aan mijn lief zien anders moet ik ze allemaal maken.....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk met die auto's en wat zal je huis er weer gezellig uit gaan zien. Ik zit op je hielen voor het volgende blogje.

    BeantwoordenVerwijderen