Naaidooz

Naaidooz

donderdag 2 januari 2020

Let it Snow

 Om te beginnen
dit
 en dat we maar heel
veel leuke dingen mogen
maken!
Nou, ik ben vast 
begonnen hoor!
Mijn 'Let it Snow'
blokken zijn ook
al bijna af!
 






 


Ik moet alleen nog de
O en de W en
dan kan de rand er
omheen.
 Zo, en mijn lieve schatje
ook weer rustig in 
zijn mandje!!
 Was weer een 
beproeving voor hem 
de afgelopen vuurwerkdagen!
Maar alles is weer vergeten
en we kunnen er weer
362 dagen tegenaan!
 Nog een fijne dag!!










3 opmerkingen:

  1. Voor jou ook de beste wensen en veel steekjes zetten in dit hele nieuwe jaar.........liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel goeds , gezondheid en creativiteit voor jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Happy new sewing year!! Let it snow, nou was het maar waar. Ik hou zo van echte winters, goed vriezen en ja ook sneeuw. Ik vind het betoverend. Helaas is dat in Nederland niet zo vaak het geval maar ik verheug me al weer op de wintersport. Wel zet ik thuis voor de deur gewoon de slee enzo neer, leuk tafereeltje erop, paar schaatsen erbij I Love it! Let ik snow Let it snow
    En en jouw quiltje is natuurlijk ook superleuk en komen bij jou ook vast meer winterdingetjes bij.
    Jammer dat ik je niet zie vandaag bij Moni.

    BeantwoordenVerwijderen