Naaidooz

Naaidooz

zondag 5 januari 2020

Ken je dat?

Kennen jullie dat?
Zie je het in de winkel,
ben je er helemaal weg
van, kom je
thuis, denk je, 
wat moet ik er 
eigenlijk mee?
Hier in huize Naaidooz
komt dat nogal eens voor.....
Maar....na een hoop
verzinnen is dit er uit gekomen
 Ben gek op vogelhuisjes
en poezebeesten, duzz.....

 Nou heb ik er nog 2
waar ik nog even goed
over moet verzinnen!
Gaat lukken!
 En ik heb in mijn slaapkamer
lekker wat zitten rommelen 
met quilts enzo
 Mijn pluutjesquilt lag
al een tijdje op een stapel
en ik wilde haar toch graag
opgehangen zien

 en Beer Charlotje houdt de wacht.....
 en deze dan,
staat toch ook weer 
zo leuk
 En Country Meppie
en de dametjes hangen
boven mijn bed
 Dit kleintje
heb ik al weer 
even geleden gemaakt,
maar het blijft
een schatje!
Zie haar iedere
dag als ik 
opsta en naar bed ga!
 Nog meer oude, 
maar o zo gezellige
werkjes!
Nog een fijne zondag!!

2 opmerkingen:

  1. Zo heerlijk om even lekker je kamers opnieuw inrichten. Fijne week!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja das natuurlijk een ding, als je veel maakt moet er af en toe gewisseld worden. Hoop niet dat het de komende tijd door die pluutjes gaat regenen, liever sneeuw dan.

    BeantwoordenVerwijderen