Naaidooz

Naaidooz

zondag 30 juli 2017

Welcome to my garden!

De afgelopen maand ben ik met
dit quiltje bezig geweest.
Ik realiseerde me dat ik niet
eens een eigen tuinquiltje had!!
Kan toch niet?!
Tussen de buien door.... kan ik haar
buiten showen en
ik heb er al mijn favoriete tuinspulletjes op genaaid



 Zoek de muizen haha

 Ook werkhandschoentjes
 en poezebeest
en die krengen van slakken heb ik er ook maar bij gedaan
 
 En nu we toch in mijn tuintje zijn,
zal ik wat foto's laten zien
van alles wat er groeit en bloeit.
Ik ben hier 6 jaar geleden komen wonen
en toen stond er alleen maar
onkruid van een halve meter hoog!
Maar in de loop van de tijd
heb ik, met vooral hard werken,
er heerlijk van alles
aan kunnen doen en inmiddels is
het een aardig oerwoud geworden haha



 Allerlei hortensia's

 Vlinderstruik
 en natuurlijk allerlei tafereeltjes
 

en leuk hè mijn rode laarsjes!
Alleen.....ze hebben bezoek
gehad van deze krengen
 en nu ziet het er zo uit!!! Grrr....
 Petunia's opgevreten binnen 1 week....
Maar ach...het hoort er bij
en met mijn lavendel en mijn vlinderstruik
probeer ik hoogstpersoonlijk
de bijenpopulatie te redden....
goed kijken dan zie je ze

en dit meisje zit ook vaak in de tuin
Ik heb het niet vaak over haar, ze is een beetje
schizo, paranoia, neuro zullen we maar zeggen.
Heb haar 8 jaar geleden uit een asiel gered.
Ze heet Mutsje en ze is er één hoor!
Maar ik geef haar lekker de ruimte en
ze kan heerlijk haar eigen leventje leiden.
Zo dit was het verhaaltje van
mijn quiltje en mijn tuintje
Ooo, maar wat, neee, rennen,
gauw naar buiten, want mijn
quiltje hangt nog in de tuin en
de volgende stortbui begint alweer haha!!
Nog een fijne zondagavond!!
 
 


2 opmerkingen:

  1. leuk quiltje hoor en je tuin ziet er erg gezellig uit.grt.hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een enig quiltje en je hebt een waar paradijsje gecreëerd.
    Fijne week

    BeantwoordenVerwijderen