Naaidooz

Naaidooz

zaterdag 1 juli 2017

Nieuw groot project!

Ik ben een paar weekjes geleden
begonnen met
een nieuw groot project.
Een beetje een 'ouderwets'
patroon: een mandje.
Ik vind ze gewoon mooi en
heb eigenlijk nog nooit
een grote mandjesquilt gemaakt.
 Ik maak haar bij mijn vrijwilligerswerk die
ik iedere maandag en vrijdag doe en waarbij
ik niet al te intense projecten kan doen.
Ieder blok meet 19 x 19 cm.
en rechts van deze foto ook nog
een deel van mijn voet ......
voor de liefhebbers....hihi 
En natuurlijk.....
moet er op gelegen worden!!
Snap jij het, snap ik het?
Fijn weekend!!


2 opmerkingen:

  1. Dat wordt vast een prachtige quilt, ik hou wel van die mandjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit gaat mooi worden, dus ga door.........liefs.conny

    BeantwoordenVerwijderen