Naaidooz

Naaidooz

dinsdag 11 juli 2017

Action!!

O, o, o, die Action toch!!!
Met enige regelmaat....omdat het
zo lekker goedkoop is.......
ga ik even langs
(nou er doorheen eigenlijk) de Action.
En altijd vind ik weer
wat leuks voor een prikkie.
(Hoewel mijn iedere keer afgeladen
kar bij elkaar niet zo goedkoop meer is haha).
Dit keer hadden ze raampjes
op een standaard
De afmeting is ongeveer 35 x 60 cm
en natuurlijk kreeg ik weer allerlei leuke
ideetjes.
Daar moet een gordijntje aan en
een gieter met blommetjes


En natuurlijk is die
heerlijke gekke schat van me
zich overal weer mee aan het
bemoeien

Ze hadden ze ook in het vierkant
(die natuurlijk ook gekocht moest worden...)


Nu nog even
uitvogelen waar wat komt
te staan haha,
altijd weer een dilemma!!
 
 


1 opmerking:

  1. heel leuk weer allemaal ,maar waar laat je al die spullen toch.ik vindt het leuk maar ik heb niet zoveelplaats daar voor jammer genoeg.

    BeantwoordenVerwijderen