Naaidooz

Naaidooz

donderdag 6 juli 2017

Even iets heel anders!

Even iets heel anders!
Ik ben gek op grote halskettingen.
Alleen zijn ze niet zo veel te koop en
als ze wel te koop zijn dan zijn ze veel
te duur of niet in mijn smaak.
Oplossing: zelf maken!
En dan vooral na
veel inspiratie via Pinterest
en/of eigen fantasie.
Ik ben begonnen met
wat kettingen gemaakt van mooie
knopen die ik bij allerlei hobby/fournituren
zaken op de kop had getikt.
De foto's geven niet al te goed
de prachtige kleuren weer, maar goed'
in ieder geval een indruk


En van leer kan je ook zulke
leuke kettingen maken

 

maar natuurlijk ook gewoon van kralen
 en deze is een samenstelling:
het bovenste sierlijke zwarte heb ik
voor een prikkie bij Kruidvat gekocht,
vervolgens kralen en houten bedels
aan elkaar gemaakt en voilà
en nog een van houten bedels,
zelf in paars geverfd
Heb haar ook met rood geverfde hartjes
gemaakt maar die kan ik tijdelijk
even niet vinden.....
en natuurlijk ook van vilt
 Dit is de leukste, vind ik, die ik tot
nu toe gemaakt heb.

Ga haar ook nog van rood vilt maken.
En natuurlijk vind je op Pinterest
fantastische kettingen gemaakt van fietsband,
dusssss.......die gaan er ook komen, haha,
de fietsband is al in huis.
Zucht, weer een hobby erbij...!!
 
 


1 opmerking:

  1. Femke je hebt jezelf overtroffen, oftewel je bent heel CREATIEF. Heel leuk gedaan die kettingen, echt waar. Leuke achtergrond ook met die poppies{klaproosjes}

    BeantwoordenVerwijderen