Naaidooz

Naaidooz

zaterdag 30 mei 2020

Toilet zaken

Ik ben altijd zo ongerust
als mensen op bezoek komen en
ze vinden het toilet niet....πŸ™€πŸ˜œ!
Dus doe ik er alles aan om
aan te geven waar het toilet is.....
 ik vind de leukste bordjes
 En dan dit schattige meisje?

 maar....in het kader van
ik heb er nog niet genoeg.....hihi,
heb ik zelf ook nog wat gemaakt

 meisjes op het potje
 jongetjes voor het potje....
 zie ik dat nou goed??
heeft hij het brilletje niet
omhoog gedaan? πŸ™ˆπŸ˜Ή

 En het is toch weer
zo heerlijk om in de
tuin te vertoeven.
Heerlijk steekjes maken
 En plantjes genoeg....




 Maar binnen blijft het 
ook gezellig!!
 Fijn weekend!!!


2 opmerkingen:

  1. Jij ook een fijn weekend en wat een gezellig blogje weer.................liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat was er weer veel te zien. Jij ook fijn weekend.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen