Naaidooz

Naaidooz

zondag 10 mei 2020

Drie op een rij

Ben weer stug
doorgegaan met de 'Keep calm'
quilt en heb er weer 3 af.
 deze lekker aan de picknick tafel
 gezellig met dit scheetje

 mijn keukenprinsesje....

 En dit blok had ik al eerder gemaakt,
Pilates at home (alleen een blok hoor,
want ik ben niet zo van het bewegen🙀😜)
 krijg al pijn aan mn benen als
ik er naar kijk hihi
 en bij dit blok zijn 
veel kleertjes betrokken



 en hier mijn laatste 
Kringloop aanwinst.
2 schattige poppenstoeltjes
van ongeveer 25 cm.
Ga ze nog wel wit vorven hoor....😀
En in de tuin
wordt er druk gefietst....
Hier gaan de kippetjes 
nogal eens mee op pad hihi
en dit fietsje is voor de
kaboutertjes.....
 en mijn huisje is
nu ook weer zo gezellig
met allerlei plantjes
 Nog een fijne zondag!!

3 opmerkingen:

  1. Schattig je blokkies en veel gezelligheid in je tuin.........................liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een werk weer verzet, zulke leuke details. Moest natuurlijk zo lachen om de pilates, zou wel willen maar kan ik ook niet hoor. Heb je trouwens ook een speciale kamer waar je alles voor de freubel bewaard of zit je gewoon aan de tafel in de kamer?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je bent weer lekker bezig. En oooh wat een mooie kringloopvondst, die stoeltjes zijn echt prachtige schatten.
    Daar willen je dames best wel op zitten.
    Fijne week nog.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen