Naaidooz

Naaidooz

dinsdag 5 mei 2020

Keep calm en tuinplezier

Zo, weer wat blokjes
af van de 'Keep calm' quilt
 hier worden lekkere taartjes gebakken
 en bloemetjes geplukt

 en bij dit blok is het
baddertijd
 alleen leuk met een badeendje
 en beertje met een stuk zeep

 Ik heb er nu 6 aan elkaar gemaakt,
om ze quilt-as-you-go te maken.
 3 x 6 blokken aan elkaar maken
en dubbelen en quilten.
Gaat me veel beter af als
een hele grote top
 En in de tuin
wordt ook weer genoten!
Hier geniet mijn 
allerliefste Pietertje van
alle rondvliegende vogeltjes
 En tussen de plantjes
dook dit schattige katje ineens op.....
 En het is toch weer
genieten in de tuin van 
alles wat bloeit!!!
Nog een fijne week!!

1 opmerking:

  1. Wat een leuke dingen weer gemaakt. En jouw tuin hoe gezellig het lijkt wel een straatje in Italie of Griekenland. Een vraag Femke, ik kom er pas achter dat er ook een bee bij Moni is op donderdagavond, ga jij wel eens? Ze gaat binnenkort weer starten las ik.

    BeantwoordenVerwijderen