Naaidooz

Naaidooz

woensdag 3 juni 2020

Quilt Signs

Vond ik toch weer zo'n leuk
patroontje van The Wooden Bear:
Quilt Signs!
 Heb wel wat dingetjes
anders gemaakt....🙀😜,
waarom? weet ik niet,
vond ik leuker, geloof ik....
Kijk dit is het origineel
 Het middenstuk is wel
hetzelfde
 en deze ook nog
  

maar nu begint het....



 Al met al toch 
wel weer een leuk quiltje hè?
 Zo nu nog net
even buiten genieten 
van het mooie weer,
want vanaf morgen is het
weer herfst...!
Prima weer om te freubelen!!

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuk blogje weer, zoveel te zien! Morgen en overmorgen heb ik 2 dagen vrij, en ik vind ook niet erg dat het weer tijdelijk omdraait, ga lekker aan het freubelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer zo'n lief quiltje. Vandaag was het inderdaad net herfst maar wel heerlijk voor de tuin.

    BeantwoordenVerwijderen