Naaidooz

Naaidooz

maandag 4 november 2019

Zondagmiddagwerkje

Dit was echt zo'n heerlijk
regenachtige zondagmiddag
werkje!
Ik had het gekregen
van Gemma van Farmyard
 en omdat ik nog maar
heel weinig lapjes had....😜
kocht ik dit lapje van de
nieuwe Moda serie,
een ruitje met een stipje,
een echt Naaidoozje
 en ben ik gisteren
aan de freubel gegaan.
In principe ben ik niet 
goed in stitcheries maken,
omdat ik te grote steken maak,
de zgn. lange halen gauw thuis
methode...hihi, maar ik vind 
deze zo leuk, dus heb ik mezelf
'gedwongen' om hele kleintjes
te doen en warempel
het is gelukt.
ben dus niet ontevreden

 Dit is voor herhaling
vatbaar en gelukkig
wil het geval dat Gemma
er nog een héleboel heeft.
Als ik er de volgende keer
ben gaan ze natuurlijk mee!
Nog een fijne maandag!

4 opmerkingen:

  1. Superleuk maar wat zijn het voor dingen, om op te hangen of wat?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk!
    Op de eerste foto, is dat een poezen pootje?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk! Ik houd van je kleur keuze. Hoewel mijn kleur blauw is, val ik bij dit soort stofjes ook op rood.

    BeantwoordenVerwijderen