Naaidooz

Naaidooz

zaterdag 2 november 2019

Farmyard

Met enige regelmaat 😱😉
ga ik naar Gemma van 
Farmyard Quilting Designs
in Rozenburg.
Zij heeft zo'n leuke winkel
(en webwinkel)
en maakt zulke leuke werkjes en...
het is bij mij in de buurt!
Onder het genot een bakkie koffie
en een hoop geklets...😜
geniet ik van haar winkeltje
en ik dacht laat ik jullie ook 
mee laten genieten!
Allereerst haar etalage, zo gezellig
 en de spulletjes zo
gezellig gedecoreerd





 en ze maakt zulke leuke
dingen, kijk maar






 


Zucht, zo leuk allemaal!
En natuurlijk....heb ik nog 
het een en ander gekocht....
rode lapjes.....
 en deze flanelletjes
 heb ik gekocht, want
ik ben een beetje met nog 
een BOM begonnen....
Ze is van Bonnie Sullivan
en ze heet
Here a Chick, There a Chick
 toch scheterig?
 en dit patroontje,
zo mooi aangewezen door
Pietertje, heb ik van haar
gekregen
Laat het buiten maar
waaien en regenen,
ik kom mijn tijd wel door!!
Fijn weekend!!

3 opmerkingen:

  1. Je boft maar weer,zo dichtbij huis! Dat winkeltje zou ik best eens leren kennen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ken haar wel van de beurzen en niet eens zo heel ver voor mij maar ben er echt nog nooit geweest. Gaat nu verandering in komen want ziet er zo gezellig uit Thanks

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooh heerlijk zo'n winkel. Daar word ik heel vrolijk van. En dan thuis lekker aan de slag met je nieuwe lapjes. Ik vermaak me dan ook prima!

    BeantwoordenVerwijderen