Naaidooz

Naaidooz

vrijdag 22 november 2019

Schaartjes, schaartjes, schaartjes

Schaartjes, schaartjes, schaartjes,
ik heb er een paar.....
 de meeste in het rood,
maar als ze niet rood zijn dan 
maar een hoesje in het rood
 en dit zijn mijn
laatste nieuwe,
een stippeltje en een zwaantje

Maar eh tante Naaidooz?
vragen mijn meisjes...
heb je die nou allemaal nodig???
Nou stel je voor dat ik er
eentje kwijt raak hihi...
Ik heb ze ook vaak
verwerkt in mijn werkjes
 



 En nu heb ik er
een quiltje van gemaakt
 allerlei schattige kleine
schaartjes in alle soorten
en maten



 gemaakt van vilt
en natuurlijk opgeleukt
met knoopjes, kantjes
en randjes


 en de sashings zijn 
van kant
 wilde het eerst haken, 
maar dat is toch iets
te veel voor mij!
En zelfs de binding
is van kant
 en zo ziet ze
er in het geheel uit

 Pffff, ik zit gelukkig
nooit zonder schaartjes....
Fijn weekend!!

2 opmerkingen: