Naaidooz

Naaidooz

zondag 17 november 2019

Sinterklaas en pareltje

Sinterklaas en Zwarte Piet
zijn weer in het land,
dus heb ik al mijn
zelfgemaakte spulletjes
weer uit de mottenballen
gehaald....
Toch altijd weer leuk
om ze neer te zetten
 van alles wat,
een borduurtje
 ruitjes en kantjes
 werkjes van vilt

 een krans
 en natuurlijk...
een quiltje
 zo gezellig mijn 
thematafeltje
 en ik kan niet beloven,
dat de pepernoten er over
2 weken nog liggen hihi!
En kijk nou toch eens
wat ik op Marktplaats heb
gevonden!!
Een winkeltje
in mijn favo kleurtjes
wit met rood
 Volgens de mevrouw waar
ik hem van kocht was het zeker
80 jaar oud!
Wist niet dat ze 80 jaar
geleden ook al van wit met rood
hielden😜!
Ik denk dat ik er 
een kruidenierswinkeltje van
maak die ook quiltlapjes
verkoopt.....
En kijk mijn lieve
schat eens genieten
op mijn lapjes😠😂😻
Dat was het weer
voor vandaag!!
Nog een fijne zondag!!

4 opmerkingen:

  1. Wat een leuk winkeltje heb je gescoord. En je Sint versiersels zijn weer zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig ik zat er al helemaal op te wachten dat je zou gaan veranderen naar Sint, ik hou er ook zo van. Laten we deze traditie maar behouden hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke Sinterklaas versiering heb je gemaakt!
    Er ndat winkeltje helemaal geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke sintversiering heb je. Word ik helemaal blij van. En wat een mooie vondst zeg! Daar kun je leuke dingen van maken. Ik ben benieuwd naar je winkeltje. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen