Naaidooz

Naaidooz

zondag 27 oktober 2019

Vogelhuisjeslamp

Ik vind het toch zo leuk
om overal een lamp van
te maken.
Dit keer een lamp
van een vogelhuisje

 allerlei vogelhuisjes
en vogeltjes
 en deze ondeugd ligt weer 
op de loer haha


 en volgens mij
woont er echt iemand
in het huisje,
kijk maar allerlei
regen spulletjes
voor de deur
 en een regenjasje
en hoedje liggen te drogen
op het dakje
 en ze hebben een
laddertje nodig om
binnen te komen
 Ik heb dus al eerder
wat lampekappen
versierd.
Hier de familie Muis
 en hier de
theepottenlamp
 en hier de
rieten mandenlamp
 Nu weer even
genieten van 
deze aanwinst!
Nog een fijne zondag!!

5 opmerkingen:

  1. Wat een ideeen en wat een gezelligheid! Broodnodig in deze donkere dagen zou ik zeggen. Zag een sneek peek van je keuken, misschien een idee eens een blogje met foto's hoe je huis eruit ziet?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bij toeval op je blog gekomen en nu mijn favoriet. Ik blijf kijken en ontdek steeds weer nieuwe super leuke/mooie dingen.Je inspireer me met je prachtige creaties.
    Groetjes Hella

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo gezellig allemaal bij jou.........liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen