Naaidooz

Naaidooz

vrijdag 11 oktober 2019

Kersenmuisjesquilt

Ik ben met de laatste blokken
bezig van de Kersenmuisjesquilt
van Supergoof.
Ik moet er hierna
nog 3 maken en dan heb ik
er in totaal 25 gemaakt.
Eerst maar eens even
dit waanzinnig leuke blok laten 
zien
 kleine wasjes,
grote wasjes,
 doe ze in de wasmachine...hihi
 en drogen aan de waslijn

Toch weer zo'n enig blok!
En dit is de stapel die al
af is!
 21 blokken, gequild en al.
Als ik ze alle 25 af heb,
ga ik ze quilt-as-you-go
aan elkaar zetten.
5 x 5 blokken.
Kan niet wachten, 
want de blokken zijn zo leuk!
Ga dus gauw weer verder!
Fijn weekend!!

2 opmerkingen:

  1. Wat enig, dit blok van de wasjes!!! Zo benieuwd hoe het eruit gaat zien als het af is ;-)
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk blok! Dat belooft een hele leuke quilt te worden.

    BeantwoordenVerwijderen