Naaidooz

Naaidooz

vrijdag 25 oktober 2019

Nieuwe werkjes en andere werkjes

Ja uh, nou uh, 
ik kan er echt niets aan doen,
maar uh, ik ga weer
met wat anders leuks beginnen....hihi.
De kersenmuisjesquilt
van Supergoof nadert haar einde,
al 2 rijen van 4 blokken aan elkaar,
nog 16 te gaan.....
 
En nou heeft Supergoof ook een quilt
ontworpen over
 haar schattige teckeltje Margootje
 Ze heet: Plaatjes & Praatjes
van Margootje
 zulke leuke blokken, 
en wel 30 stuks.....
Maar Naaidooz, jij bent toch een
poezenmens? Ja dat klopt, hoewel
hondjes ook schattig zijn hoor!
Ik heb dus ook het plan
opgevat om er 
Plaatjes & Praatjes van Pietertje
van te maken haha!
Pietertje maakt ook zat avonturen mee
hoor!




Kijken hoe het uitpakt om
ipv Margootje Pietertje te maken.
En ook niet alle 30 blokken
ga ik maken, want dat wordt
dan weer zo'n joekel,
die ik niet kan ophangen!
Wordt vervolgd!
En...ik maar ook andere werkjes!
Zoals sieraden van piepkleine
kraaltjes met een weefraam, 
zoals oorbellen
en kettingen


 En ja, niet alleen maar
rood/wit...veel kleuren
komen er aan de beurt
 En ik ben ook weer 
wat aan het haken voor
mijn meisjes
Zoals je ziet,
never a dull moment!!
Fijn weekend!

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee, verhaaltjes van Pietertje, heel veel succes!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke werkjes heb je op de pen/naald staan. Wel een uitdaging om Margootje te vervangen door Pietertje. Ik snap je wel, ik ben ook meer een kattenmens dan een hondenmens. Ik ben benieuwd naar je vorderingen.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijke dingen doe je toch allemaal Femke en allen even leuk. Gaaf hoor

    BeantwoordenVerwijderen