Naaidooz

Naaidooz

zondag 6 oktober 2019

Mandjestas

Met dit project ben ik
wel een tijdje bezig geweest!
Vooral omdat ik
18 mandjes moest appliceren.
Het begon allemaal met
dit sjabloontje van een mandje
van House of Quilts.
 Iedere keer op het gemakkie
een mandje geappliceerd als ik
even wat makkelijks wilde doen.
En er toen een tas
van gemaakt.
 M'n strikjes en knoopjes....
mochten natuurlijk niet ontbreken

 En de hengsels hetzelfde
als bij het mandje
 Was leuk om te doen!
 En wat denk je?
Nog meer leuke sjabloontjes,
een naaimachientje
en een huisje
Ga gauw verzinnen
wat ik hiermee kan maken!
Nog een fijne zondag!!

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke hobby hebben wij toch? De tas is zo schattig geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook weer zo'n dot. Je tas doet me aan Tilda denken. Ga je hem gebruiken of is hij voor de sier?

    BeantwoordenVerwijderen