Naaidooz

Naaidooz

zondag 13 januari 2019

Laatste keer Stonefields Quilt

En voor de laatste keer
mijn Stonefields Quilt, want....
ze is klaar!!
De foto gemaakt met behulp van
Leen en Monique van Moniquilt in Schiedam.
Is een beetje groot...haha.
De rand van een rood/wit ruitje
gemaakt en golvend geknipt
met een rode binding er om heen.
 En natuurlijk moest er nog een
kanten randje omheen
 Ben er toch wel erg blij mee!



 En Pietertje en zijn vriendje
vinden haar ook heel leuk....
 Stouterds!!
Sjeempie, wat moet ik nu gaan doen...hihi
Nah, heb nog zat projectjes hoor,
zoals deze poezenquilt
 of deze viltbloemenquilt
van Moniquilt
 Of deze ladies
En natuurlijk mijn klosjes van de
maand.
 Ga eerst dit miniquiltje
afmaken, waar ik gisteren
bij Moniquilt mee ben begonnen
bij een workshop.
Enne zag is gisteren op het blog
van Supergoof dat je bij haar
kan meedoen aan een (te betalen)
maandelijkse Muizen mysterie quilt.
Ga ik ook aan meedoen,
lijkt me geweldig.
Nou, jullie zien het al,
nog zat om te doen!
Laat die strenge winter maar
komen, ik ben quilten!
Fijne zondag!


5 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je Affo, erg mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohh wat is je quilt mooi geworden zeg, de rand geweldig. Ik wil ook graag eens naar de bee bij moni, denk dat het deze vrijdag is dus wellicht zie ik je daar eens.
    Hartelijke groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je quilt is prachtig geworden zeg.
    Die rand erom geweldig, dat golvende en dat kantje zo schattig............liefs.conny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig geworden zeg, de quilt!!!!!!!
    De golvende rand eromheen staat héél erg mooi.
    Komplimenten!
    Groetjes, Henny

    BeantwoordenVerwijderen