Naaidooz

Naaidooz

woensdag 23 januari 2019

2e blok Kersenmuisjes Supergoof

Zoals iedere quiltverslaafde weet, 
is dat je niet meer te stoppen bent,
als je eenmaal aan een project begonnen bent!
Zo ook bij Supergoofs Kersenmuisjes quilt.
Blok 2 van deel 1 heb ik inmiddels dus ook af!
 Toch zo leuk!!



 Ja het was nog een heel gedoe,
want Pietertje vond de muisjes ook zo leuk...(en lekker hihi)
 er boven op liggen met dat dikke lijf....

Had bijna geen kans om ze af te maken.....
Maar de aanhouder wint
en zo zijn de 2 blokken klaar
Nu nog blok 3 maken.
Is ook zo'n leuke!!
Ga denk ik ook de blokken 
quilt-as-you-go maken, want
jullie weten inmiddels wat een
oen ik ben met grote quilts...
En dat ga ik doen onder het
genot van dit uitzicht
 Nog heel even dan,
want morgen moet ik weer weg
met de auto en dan moet
alles weer weg zijn want dan vind ik het niet meer leuk...!!
Fijne woensdag!!

2 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige blokken, dat muisje lijkt ook net echt, geen wonder dat Pietertje er op ging liggen ;-)
    Fijne dagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je blokken zijn erg mooi zeg...........liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen