Naaidooz

Naaidooz

zaterdag 5 januari 2019

En weer de Stonefields Quilt

Ik ben in de laatste fase
beland van mijn Stonefields project.
Mijn vorige blogje eindigde ik met
deze foto
 deze moesten nog doorgequild
worden
 

 wat inmiddels al gedaan is
 En dan zijn dit de allerlaatste 8 blokken....snik, snik
 die nu nog doorgequild moeten worden
 En dan worden ze aan de quilt
vastgenaaid, die nu nog
ligt te rusten over de stoelleuning
 Als alle blokken er aan zitten,
laat ik het hier wel weer zien!
En dit stofje en kantje
hebben te maken met de rand!
 Altijd weer heerlijk zo'n
laatste fase van een quilt!
Ik ga weer gauw aan de gang,
want het is nog aardig wat werk!
Nog een fijn weekend!

1 opmerking:

  1. Word vast weer mooi met die rode kleuren zeg. Heerlijk dat die gelijk gequilt is zeg...........liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen