Naaidooz

Naaidooz

vrijdag 18 januari 2019

Brokantje, kringloop, marktplaats en muisje

Afgelopen zaterdag was ik bij Moniquilt
in Schiedam voor de workshop Brokantje.
Het quiltje zag ik iedere keer
als ik in de winkel was en
was natuurlijk verliefd!
Het quiltje is gemaakt van patroontjes
uit het boek van Marie Suarez.
Zij heeft haar in het blauw gemaakt
 En ik natuurlijk in het .......

 en het leek me leuk om een quiltje in
het quiltje te maken
 hoezo eigenwijs....

 Ik zit in mijn golvende rand periode....
dus ook dit quiltje moest er aan geloven
 Ook struin ik nog steeds kringloopwinkels
af en ik vind me daar toch een juweeltjes voor een prikkie.
Kijk dan, deze antieke poppenwagen
 houten poppenstoeltje
 Een cookies jar
(de cookies zijn al op hoor hihi)
 Of dit leuke geruite jasje.
Heb een beer die groot genoeg
is om haar aan te doen
of ze mag gewoon zo blijven hangen
 En dan deze rieten stoel
 natuurlijk wit gevorven....
En via Marktplaats vond ik
deze poppenwagen
Is toch een plaatje?
Mijn huisje is altijd wel
'in beweging' dus ik verplaats
nogal eens wat.....
En ja, inmiddels heb ik het patroon
binnen van de BOM Kersenmuisjes
van Supergoof Quilts. 
Hij is leuuuuukkkkkk!
Eerst nog wat andere dingetjes afmaken
en dan begin ik hieraan hoor!
Fijn weekend!!


4 opmerkingen:

  1. Schattig geworden en juist leuk die eigen draai eraan! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bent met hele leuke dingen bezig zeg en schitterend je brocante vondsten...............liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gezellige dingen weer. Ik was gister op de bee bij Moni en dacht leuk ik ga je ontmoeten maar je was er niet.
    Hopelijk de volgende keer. Fijn weekend haal je schaatjes maar tevoorschijn, groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat schattig weer allemaal.
    Ik heb je ontmoet op de kerstmystery bij Monique en vind het heel leuk om te kijken wat je allemaal maakt.
    Je tas die je bij je had toen, ben ik ook helemaal weg van.
    groetjes, Henny

    BeantwoordenVerwijderen