Naaidooz

Naaidooz

maandag 15 oktober 2018

Poezenbeesten

Weer zo'n geweldig
ontwerp van Els van Bobbin
gemaakt, genaamd Cats
 
 
 
 en zoals je ziet
heb ik weer een
muizenplaag in huis....
want die stonden
niet op het ontwerp...
 
 
 Misschien gaan ze
weg als ik ze buiten zet
 
Nope, gaat niet gebeuren...haha!
Nou is het hier in
huize Naaidooz in het
echt ook
een poezenbeestengedoe hoor!
Hé, wat is dat nou,
heeft Pietertje z'n haartjes
zwart geverfd
 Haha, neeeee, Pietertje
heeft een vriendje, die regelmatig
door het kattenluikje naar
binnen glipt en wat van
het eten snoept.
En ja, voor je het weet,
heeft hij een quiltje gevonden....
 Hé, dat is mijn plekje!
 Nou blijft het natuurlijk
niet bij die ene poes,
nee, Pietertje heeft nog
een vriendje, die zich graag
verstopt, zoals in deze
boodschappentas.
Kan je je voorstellen
dat ik me af en toe
het la......schrik! Haha.
En ja ook dit
schatje heeft mijn
quilts gevonden 
 En Pietertje, ach ja,
die gaat wel in een mand
zitten
  of in de
nieuwe
poppenwagen
 Niet ongerust worden hoor,
Pietertje vindt het maar
wat gezellig!
En ik ook...!
En o ja, hier nog
een foto van
mijn Scheve Huisjesquilt
die ik jaaaaren geleden
heb gemaakt met
de paperpiecing methode
 en
die bij mijn moeder
aan de muur hangt.
 Toen 'mochten' er
nog allerlei verschillende
 kleuren
in mijn quilts voorkomen....
Zo, het was weer
een heel verhaal, maar
nu is het klaar hoor!
Fijne avond!
 


2 opmerkingen:

  1. Ze zijn schattig geworden en ook de muizen zijn zo leuk! Nu ik ben dus blij dat ik maar één hondebeest in huis hebt, geloof me die telt voor drie! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen